Obywatel
Sieć GSM: Plus
Wysłany: 2008-11-03, 22:39 Jak ukryć kontakty w książce telefonicznej?
Witam. Pytanie takie jak w temacie. Wiem, że będzie konieczność zainstalowania dodatkowego oprogramowania, ale skąd, jak? Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o tematykę GSM. Czy da radę krok po kroku wyjaśnić jak to zrobić? Albo może do kogo pójść, żeby taką opcję zainstalował? Byłbym ogromnie wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Oprócz stworzenia możliwości ukrywania kontaktów chciałbym też:
- pozbyć się animacji i logo operatora przy starcie telefonu
- wydłużyć czas drzemki do 10 minut
- zainstalować oprogramowanie umożliwiające blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych
Czy te rzeczy zrobi mi GSMowiec o przeciętnych umiejętnościach, czy też trzeba do nich megamózga? Może moglibyście kogoś polecić z woj. pomorskiego - najlepiej ze Słupska? A może ewentualnie sam bym dał radę? Bardzo proszę o pomoc.
Sieć GSM: Play Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 22
Wysłany: 2008-11-04, 04:57
1) Złam system na początek, potem będzie się trzeba chyba bawić w podmianę plików systemowych.
2) Nie testowałem, ale może Nice Alarm, Handy alarm.
3) np. Handy Blacklist
Opisy do wszystkiego i programy znajdziesz tutaj, ew. na ipmarcie czy symbianosie. W zasadzie tylko pierwsza rzecz może przysporzyć problemów i być nico ryzykowna, ale do wszystkiego znajdziesz opisy, więc powinieneś sobie poradzić.
Sieć GSM: Sami Swoi Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 103
Wysłany: 2008-11-04, 07:09
@Rogi
a propos punktu 1, czy mozesz wskazac miejsce gdzie jest to opisane?
z tego co ja wiem, to TE pliki systemowe siedza w niezapisywalnej czesci pamieci i ich podmienic sie nie da :(
no ale moze sie myle
pozdrawiam,
remick
Obywatel
Wysłany: 2008-11-04, 07:29