Sieć GSM: Plus
Wysłany: 2008-09-29, 11:59 Widoczny//Niewidoczny
siemka...
szukam i szukam i pare informacji znalazłem, ale chyba nei do konca...
1. Jak odpalam fona w trybie transferu - xplore nie widzi karty pamieci - tak ma byc ? - oczywiscie w viscie jest widoczna...
2. Czy żeby zainstalowac jakakolwiek aplikacje musze odpalic PCSUITE i tam z menedzera aplikacji ja odpalac czy moge to zrobic z poziomu telefonu ale jak odlacze go od kompa ?
3. Czy sa jakies skroty do xplora... np. kopiowalem plik instalserv z kart do c:sys:bin i musialem ta operacje powtorzyc 4 razy za kazdym razem wybierajac sciezke dostepu - kazdy kolejny katalog... cos robie zle ?
pzdr i nie bijcie jesli czegos nie zlalazlem
_________________ nie znam się na takiej elektronice użytkowej, wszystkie instrukcje step by step - mile widziane :D
Sieć GSM: Era
Wysłany: 2008-09-29, 12:29
1. jak odpalasz w trybie transferu to karta zostaje odłączona od koma i działa jak przenośna pamięć
2. możesz z poziomu telefonu
3. nie wiem czy są skróty..a co do tego kopiowania zaznaczasz-kopiujesz..idziesz do odpowiedniego folderu podświetlasz go i wklej :)
_________________ Potrzebny soft, film, gra, dzwonek. Napisz, może upne.
Sieć GSM: Era Pomógł: 5 razy Wiek: 22 Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 269 Skąd: olsztyn
Wysłany: 2008-09-30, 09:55
poszukaj, napewno jest. zaznacz jakis plik i napewno jest kopiuj... moze chodzi ci o jakies gotowe skrypty ze automatycznie bedzie do danego folderu zawsze wrzucal to nie ma takiej mozliwosci.
_________________ BŁĄD CERTYFIKATU? = klik :)
push the button jeśli zasłużyłem
i musialem ta operacje powtorzyc 4 razy za kazdym razem wybierajac sciezke dostepu - kazdy kolejny katalog... cos robie zle ?
W x-plore do katalogu wchodzisz d-padem "w prawo", wychodzisz przez "w lewo"
A jak naciskałeś OK to wklejał od razu